کسب و کار

گزارش وضعیت کارآفرینی: یافته های کلیدی از نظرسنجی ما از 200+ صاحبان کسب و کار

گزارش وضعیت کارآفرینی: یافته های کلیدی از نظرسنجی ما از 200+ صاحبان کسب و کار

شکوفایی به عنوان یک کارآفرین مفهومی بسیار جذاب برای بسیاری است، و می‌توانید دلیل آن را ببینید – فکر به کارگیری اشتیاق، فداکاری و زرنگی خود برای ایجاد و سود بردن از چیزی واقعاً مال شما یک ماده رویاپردازی پر ستاره است.

entrepreneurs starting a business after reading the entrepreneurship report

با این اوصاف، کارآفرینی چیزی جز آسان نیست (من می‌دانم که یک برداشت وحشیانه) – و زندگی یک صاحب کسب‌وکار با انبوهی از چالش‌ها، انتخاب‌ها، دام‌های بالقوه و مشکلات رایج همراه است.

به همین دلیل است که HubSpot اخیراً بیش از 200 صاحب کسب و کار را مورد بررسی قرار داد تا نبض وضعیت فعلی کارآفرینی را به دست آورد – گزارشی که عناصر کلیدی مانند انگیزه‌های صاحبان مشاغل، نقاط دردناک آنها، استراتژی‌های مختلفی را که به کار می‌گیرند و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. . برخی از یافته‌های کلیدی گزارش را در اینجا بررسی کنید و دیدگاهی مهم در مورد نحوه عملکرد جامعه کارآفرینی در سال 2024 دریافت کنید.

Download Now: Free Business Startup Kit

گزارش وضعیت کارآفرینی: یافته های کلیدی

1. اکثر کارآفرینان بیش از آنکه بخواهند به دنبال اشتیاق خود باشند، خواهان تغییر سبک زندگی هستند.

به جرات می توان گفت که کارآفرینان عموماً افرادی پرشور هستند. فکر نمی‌کنم تا به حال زمین بازی Shark Tank را ندیده باشم که در آن بیانیه هدف بیان شده باشد. . این برای من نوعی غیر عامل است. به هر حال به من پول بده.»

با این گفته، تحقیقات ما نشان می‌دهد که “اشتیاق” به طور کلی نقطه فروش اصلی کارآفرینی برای صاحبان مشاغل نیست. این تمایز به «تغییر شغل یا شیوه زندگی» مربوط می‌شود – با 70 درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی ما این عامل را به عنوان انگیزه اصلی خود برای راه‌اندازی کسب‌وکار ذکر می‌کنند.

طبق تحقیقات ما:

  • 45٪ از کارآفرینان کسب و کار خود را به این دلیل شروع کردند که می خواستند رئیس خود باشند یا از 9-5s فرار کنند.
  • 16٪ درآمد بیشتری می خواستند.
  • 9٪ گفتند که این نتیجه یک تغییر زندگی است.

فقط 26٪ گفتند که انگیزه اصلی آنها دنبال کردن شغلی است که به آن علاقه دارند یا یک فرصت منحصر به فرد است.

 entrepreneurship report findings on why entrepreneurs started their businesses

2. ارجاع کارمندان محبوب ترین روش استخدام در بین کارآفرینان است.

مردم به افراد خود اعتماد دارند.

این هم یک واقعیت زندگی است و هم روندی که به نحوه تامین نیروی کار خود در سال 2024 توسط کارآفرینان مربوط می شود – به این معنی که کارآفرینان معمولاً از ارجاع کارمندان به عنوان روش استخدامی ترجیحی خود استفاده می کنند. طبق تحقیقات ما:

  • 77% از کارآفرینان می گویند که از ارجاع کارمندان برای تامین کارمندان جدید استفاده می کنند.
  • 37% از کارآفرینان می گویند که از این پلت فرم برای استخدام استفاده می کنند.
  • 31٪ می‌گویند از سایت‌ها و تابلوهای شغلی استفاده می‌کنند.
  • 12% از آژانس‌های استخدام استفاده می‌کنند.
  • 9٪ از رویدادهای استخدام استفاده می کنند.
  • 2% از برنامه های ویرایش بالاتر استفاده می کنند.

entrepreneurship report findings about the top tactics businesses are using for hiring

3. رایج ترین نقاط دردناکی که کارآفرینان تجربه می کنند مربوط به امور مالی است.

از بین تمام دردهای دردناکی که کارآفرینان با درد تحمل می کنند، نقاط درد مالی برخی از دردناک ترین آنها هستند.

طبق نظرسنجی ما: 54 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی ما مشکل در کسب درآمد و حفظ منابع مالی را مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه می‌شوند ذکر کردند. وقتی در مورد چالش‌های اصلی آنها سؤال شد:

  • 22٪ به دسترسی به بودجه اشاره کردند.
  • 19٪ بودجه را به عنوان یک مشکل کلیدی ذکر کردند
  • 13% گفتند که در کسب درآمد مکرر مشکل دارند.

به‌جز چالش‌های مالی، برجسته‌ترین نقاط درد در میان پاسخ‌دهندگان ما عبارت بودند از تعادل بین کار و زندگی (که توسط 39٪ از افراد مورد بررسی استناد شده است)، گسترش کسب‌وکارشان (به نقل از 20٪)، و جذب و حفظ استعدادها (به نقل از 20) %).

entrepreneurship report findings related to primarily financial pain points

4. بیشتر کارآفرینان رشد پایگاه مشتری را بزرگترین فرصتی است که در سال آینده دارند.

کارآفرینی، تا حد زیادی، هنر شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی پتانسیل است – و مؤثرترین صاحبان کسب‌وکار، آنچه را که در راه است، زیر نظر دارند. به همین دلیل است که ما از کارآفرینان خود پرسیدیم که قانع‌کننده‌ترین فرصت‌ها را در سال آینده می‌بینند.

در اینجا چگونه آنها پاسخ دادند:

  • 57٪ می گویند که پایگاه مشتری خود را افزایش می دهند.
  • 29٪ می گویند تیم خود را رشد می دهند.
  • 29٪ می گویند افزایش آگاهی از برند.
  • 23٪ می‌گویند فناوری جدید را پیاده‌سازی می‌کنند.
  • 22٪ می‌گویند تامین مالی یا سرمایه.

5. اکثر کارآفرینان در مرحله راه اندازی می گویند که 100 هزار دلار اول سخت ترین نقطه عطف است – اما صاحبان مشاغل فراتر از آن معمولاً می گویند که 101 تا 500 هزار دلار است.

همانطور که دریک به صراحت بیان می کند، “میلیون اول سخت ترین است.”

هرچقدر هم که این حکمت واقعی باشد، کارآفرینانی که مورد بررسی قرار دادیم لزوماً آن را اینطور نمی بینند. زمانی که از آنها در مورد سخت‌ترین نقطه عطف ARR درخواست کردیم، 68 درصد از پاسخ‌دهندگانی که کسب‌وکارشان در مرحله راه‌اندازی بود، گفتند که این اولین 100 هزار دلار است.

با این حال، صاحبان کسب و کار فراتر از مرحله راه اندازی معمولاً آن را اینگونه نمی بینند:

  • 30% از کارآفرینان در مرحله “رشد، گسترش” با این احساس موافق هستند.
  • 28٪ در مرحله “بالغ/پایدار” موافق هستند.
  • 44٪ در مرحله “پایین آمدن” همین را می گویند.

بیشتر کارآفرینانی که کسب و کارهای معتبرتری دارند می گویند که سخت ترین نقطه عطف ARR بین 101 تا 500 هزار دلار است:

  • 42% از کارآفرینان در مرجع مرحله “رشد، گسترش” می گویند که محدوده سخت ترین نقطه عطف برای رسیدن به آن است.
  • 45٪ در مرحله “بالغ/پایدار” موافق هستند.
  • 44٪ در مرحله “پایین آمدن” همین را می گویند.

این نتایج خیلی تعجب آور نیستند، به خصوص وقتی صحبت از چگونگی درک مشاغل در مراحل مختلف از چالش برانگیزترین نقاط عطف باشد. کسب‌وکارهایی که در مرحله راه‌اندازی هستند – که در تلاش هستند تا از زمین خارج شوند و شروع به تولید ARR می‌کنند – فاقد نوع چشم‌اندازی هستند که همتایان معتبر خود دارند.

وقتی بالغ شدند، ممکن است متوجه شوند که 400 هزار دلار بعدی دشوارتر از 100 هزار دلار اول است.

6. کارآفرینان برای افزایش سرمایه ریسک بالایی می کنند.

می‌خواهید حکمت متهورانه و انقلابی را بشنوید که به همان اندازه تکان دهنده و روشنگر باشد؟ کارآفرینی اغلب مستلزم ریسک است.

بوم. اکنون می‌توانید خود را از زمین جدا کرده و تهویه هوا را متوقف کنید. این همان بینش افشاگرانه ای است که فقط می توانید در اینجا در وبلاگ فروش HubSpot بدست آورید. خوش آمدید.

به‌طور جدی، کارآفرین بودن یک بازی پرخطر است – به‌ویژه در زمینه مالی، و نظرسنجی ما این را تأیید می‌کند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار هنگام تامین منابع مالی برای کسب‌وکارشان، زیادنقش‌های زیادی در بازی دارند.

74٪ عظیم کارآفرینان از سرمایه شخصی برای حمایت از کسب و کار خود استفاده می کنند. 27٪ وام های تجاری (مانند SBA) دارند. 19٪ پیش پرداخت های نقدی کارت اعتباری را دریافت می کنند. 18٪ از دوستان و خانواده وام می گیرند یا کمک های مالی دریافت می کنند، و 14٪ به دنبال کمک مالی از سرمایه گذاران و شرکت های سهام خصوصی هستند – و به همان اندازه که امروزه در مورد تامین مالی جمعی می شنوید، فقط 4٪ از پاسخ دهندگان ما واقعاً از این روش استفاده می کنند.

entrepreneurship report findings around where funding aside from revenue comes from

است

در همه موارد، این داده ها به نتیجه ای اشاره می کند که احتمالاً تعجب آور نخواهد بود. این نشان می‌دهد که کارآفرینی یک هدف بسیار شخصی است که تا حد زیادی توسط تلاش‌های راه‌اندازی و شخصی تامین مالی پشتیبانی می‌شود.

7. بیشتر کارآفرینان نسبت به 12 ماه آینده خوشبین هستند.

هرچقدر که کارآفرینی ممکن است آزاردهنده باشد، متوجه شدیم که اکثر صاحبان کسب و کار نسبتاً نسبت به آینده خوشبین هستند. ما از پاسخ دهندگان خود پرسیدیم که کسب و کار خود را در 12 ماه آینده کجا می بینند. پاسخ آنها به این صورت است:

  • 37٪ معتقدند امسال فروش بالاتر یا ARR را خواهند دید
  • 23٪ انتظار یک ARR مشابه یا ثابت را در 12 ماه آینده دارند
  • 23% انتظار دارند که بودجه یا سرمایه‌گذاری جدید تضمین شود
  • تنها 6% انتظار کاهش، کاهش بودجه یا تعطیلی کامل دارند

entrepreneurship report findings about where entrepreneurs see their business in the next six months

8. رسانه های اجتماعی و دهان به دهان محبوب ترین کانال های بازاریابی برای کارآفرینان هستند.

اگر تحقیقات ما نشانه‌ای باشد، بیشتر کارآفرینان ترجیح می‌دهند برای اطلاع‌رسانی در مورد کسب‌وکار خود به مارک‌های قدیمی‌تر و مردمی‌تر بازاریابی تکیه کنند. وقتی از پاسخ دهندگان ما خواسته شد که سه کانال بازاریابی مورد علاقه خود را نام ببرند، اینگونه پاسخ دادند:

  • 71% به رسانه های اجتماعی ارجاع داده اند.
  • 61٪ به دهان به دهان اشاره کردند.
  • 32٪ به حفظ یک وب سایت فعال و پیمایش SEO اشاره کردند.
  • 31% به بازاریابی ایمیلی اشاره کرد.
  • 21% به بازاریابی ویدئویی اشاره کرد.

daafd8b2d8a7d8b1d8b4 d988d8b6d8b9db8cd8aa daa9d8a7d8b1d8a2d981d8b1db8cd986db8c db8cd8a7d981d8aad987 d987d8a7db8c daa9d984db8cd8afdb8c 66be3ae489f4a

این نتایج منطقی هستند. رسانه‌های اجتماعی و دهان به دهان دو مورد از در دسترس‌ترین و ساده‌ترین کانال‌های بازاریابی برای کسب‌وکارها هستند – و کارآفرینانی که با منابع محدودی که از روش‌هایی با کمترین موانع ورود استفاده می‌کنند، کار می‌کنند، نباید خیلی تعجب‌آور باشند.

کارآفرینی دائما در حال تحول است. چالش‌های جدید دائماً در حال ظهور هستند و هر کارآفرینی – چه مشتاق و چه مستقر – به روندهایی که مالکیت کسب و کار را شکل می‌دهند، نیاز دارد.

امیدواریم که این یافته‌های کلیدی به شما (یک کارآفرین آینده، صاحب کسب‌وکار فعلی یا سایر افراد علاقه‌مند) کمک کند تا در چشم‌انداز کارآفرینی مدرن پیشرفت کنید. 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا